17 grudnia 2017

♥ OOTD: Pop of red.



Dobry wieczór! :) Na dzisiaj przygotowałam dla Was zestaw, w którym bez wątpienia wyróżnia się kolor czerwony. Nie zależało mi tylko na kamizelce, która i tak wysuwa się na pierwszy plan, ale i na botkach z kwiatowym haftem. Reszta to tak naprawdę baza w klasycznej czerni. Szczerze przyznam, że po obejrzeniu wszystkich zdjęć, wersja bez kamizelki zdecydowanie bardziej mi się podoba. Chyba dlatego, że zapomniałam o założeniu paska, który podkreśliłby talię i w większym stopniu scalił płaszcz z bezrękawnikiem. Chodziło mi o efekt, jaki kiedyś uzyskałam tutaj. Dajcie znać czy bardziej odpowiada Wam propozycja z kamizelką czy też bez. Życzę miłego wieczoru i udanego rozpoczęcia tygodnia! :)


płaszcz / coat - Top Secret (AW'14)
kamizelka / vest - Gamiss (tutaj / here(link afilacyjny)
kolczyki / earrings - H&M (AW'14; %)
komin / muffler - Carry (AW'16; %)
rękawiczki / gloves - Carry (AW'15)
spodnie / pants - Zara (sh)
botki / boots - Pull&Bear (AW'17; tutaj / here)









4 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz! Ale mi się podoba ta Twoja czerwona kamizelka ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kamizelka :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz ;*
    super zestaw
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.