22 grudnia 2017

♥ OOTD: Black & White.



Witam Was serdecznie! :) Pora na nowy zestaw, a w nim, w roli głównej kolejny futrzak, który tak samo, jak poprzedni, wyszperałam w sh. Powyższy jest jednak znacznie krótszy, a także jaśniejszy, dzięki czemu świetnie współgra z zimową scenerią. Wspomniane okrycie wierzchnie połączyłam jak widać z czernią, tworząc klasyczny duet kolorystyczny. Mam nadzieję, że moja dzisiejsza propozycja przypadła Wam do gustu. Przy okazji chciałam złożyć wszystkim życzenia z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia. Szczególnie zdrówka, radości, miłości, szczęścia, dużo uśmiechu, spokoju, a co najważniejsze ciepłej, rodzinnej atmosfery. Abyście w tym całym zabieganiu oraz natłoku wszystkich obowiązków towarzyszącym przygotowaniom, mogli się chociaż na chwilę zatrzymać i dostrzec, to co tak naprawdę jest najważniejsze, nie tylko w okresie świątecznym, ale całym naszym życiu. To, czym nie jest uginający się od potraw stół, wylewające się prezenty, modny strój, fryzura czy makijaż, ani nawet bogato zdobiona choinka. Tego z całego serca Wam życzę. ♥


kurtka / faux fur jacket - Yours (sh)
spodnie / pants - Cropp (AW'17; tutaj / here)
botki / boots - Wojas (AW'14; outlet %)
torebka / bag - Toni (sh)
czapka / cap - Sinsay (AW'16)
rękawiczki / gloves - Carry (AW'15)







1 komentarz:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.