26 lipca 2017

♥ Rosegal review.


Witam kochani! :) Dzisiaj prezentuję Wam kilka rzeczy od marki Rosegal (link afilacyjny). Tym razem mój wybór padł m.in. na złotą opaskę (link afilacyjny) w stylu greckim. Uważam, że to świetna ozdoba, która urozmaici niejedną prostą fryzurę, nada jej eleganckiego charakteru i oryginalności. Miałam okazję założyć ją ostatnio, na jedną z najbardziej udanych imprez w moim życiu. Sprawdziła się idealnie. Wytrzymała na głowie cały dzień i noc. Przyznam szczerze, że obawiałam się, iż będzie żyła własnym życiem i na dodatek się rozciągnie. Jednak nic z tych rzeczy. W związku z tym, mogę Wam ją polecić z czystym sumieniem. Zwłaszcza, że jej cena jest niska, a jakość rewelacyjna. Kolejną rzeczą, którą wybrałam, jest dżinsowa bluzka (link afilacyjny) z falbanami, odkrywająca ramiona. Bardzo dobrze uszyta, wykonana z materiału świetnej jakości. Modna, oryginalna, czyli tak, jak lubię. Wczoraj miałam przyjemność założyć ją po raz pierwszy i jak na razie jestem z niej zadowolona. Jest idealna na chłodniejszy dzień. Ostatnią już rzeczą jest biały, lekki kapelusz (link afilacyjny) ze średnim rondem. Niestety odkształcił się podczas transportu i nie odzyskał już swojego pierwotnego wyglądu. W związku z tym, jego jakość pozostawia trochę do życzenia. Może uda mi się doprowadzić go do stanu początkowego za pomocą parowego żelazka. Wtedy będzie mógł pojechać ze mną na upragniony urlop. :)




bluzka / blouse - tutaj / here (link afilacyjny)


kapelusz / hat - tutaj / here (link afilacyjny)

_______________________________________
* post powstał we współpracy z RoseGal /post arose in cooperation with RoseGal

8 komentarzy:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.