28 marca 2017

♥ OOTD: Leave a legacy time can’t erase.


"Zbyt często oceniamy swoje codzienne życie przez pryzmat naszego wyglądu,
osiągnięć albo uznania w oczach innych. Postanawiamy w ciągu pięciu lat
zwiększyć swoje dochody, zbudować portfel inwestycyjny, zapewnić sobie
zabezpieczenie na emeryturę. Wydaje nam się, że odnosimy sukces, kupując
szybszy samochód i większy dom albo zdobywając kolejny dyplom uniwersytecki.
(...)
Trzeba zostawić dziedzictwo, którego nie zatrze czas,
bo będzie trwało w sercach innych ludzi."

Regina Brett - "Jesteś cudem. 50 lekcji jak uczynić niemożliwe możliwym"


Witam Was serdecznie! :) Zima opuściła nas na dobre, więc czas na znacznie lżejsze okrycia wierzchnie, niż wełniane płaszcze czy puchowe kurtki. Ja tym razem postawiłam na marynarkę w stylu etno, która bez wątpienia stanowi najbardziej wyrazisty element dzisiejszego zestawu. Jako bazę, wybrałam czarną koszulkę z linii basic oraz ciemne, dopasowane, gładkie jegginsy, czyli duet który zawsze będzie świetnym tłem dla jednego, wyraźnego fragmentu ubioru. Natomiast na drugi plan, w moim wypadku zeszły botki. Bardzo wygodne i stabilne. Reszta, to już tylko dodatki, z drobnymi detalami w kolorze złota. Mam nadzieję, że efekt Wam się podoba. Życzę dobrej i spokojnej nocy! :)


koszulka / T-shirt - H&M (AW'16)
jegginsy / jeggings - New Look (sh)
pasek / belt - Carry (%)
naszyjnik / necklace - Mohito (SS'15; %)
marynarka / blazer - Atmosphere (sh)
botki / boots - Boohoo (sh)
torebka / bag - Mohito (SS'14; %)















6 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz , super zestaw bardzo mi sie podoba ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Monia super!!! promieniejesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz:) podoba mi się Twoja marynarka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice outfit and cool booties ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/03/30/so-much-to-share/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.