23 lutego 2017

♥ Tosave.


Tosave.com to firma internetowa, oferująca dziesiątki tysięcy produktów. Posiada takie działy, jak moda i odzież, biżuteria i zegarki, obuwie i torebki, zdrowie i piękno, a także elektronika użytkowa, akcesoria komputerowe, gry wideo oraz wiele innych. Aby zaspokoić potrzeby klientów, ciągle wprowadza na rynek produkty o najnowocześniejszym wzornictwie oraz niezawodnej jakości. Firma za swój cel obiera sprostanie zmieniającemu się popytowi. Dlatego też, śledzi bestsellery w światowym e-rynku i stale komunikuje się z klientami, aby dowiedzieć się, czego naprawdę potrzebują. To zwiększa popularność ich produktów. Jeśli chodzi o ceny, to są one bezkonkurencyjne. Kupując na tosave.com możesz oszczędzić od 10% aż do 70%. Dodam, że wysyłka jest darmowa.

Tym razem skusiłam się na czarny pasek z ozdobnymi klamrami. Spodobał mi się jego wyjątkowy projekt. Taki model wpadł mi w oko już w poprzednim sezonie, ale stacjonarnie nigdzie na niego nie trafiłam. Myślę, że urozmaici niejeden zestaw. Kolejnym dodatkiem jest trójkolorowy szal w kratę. Uwielbiam ten wzór w akcesoriach zimowych, tak samo, jak stonowane barwy. Choć mam nadzieję, że zimę już definitywnie pożegnaliśmy, a ja będę mogła go założyć dopiero pod koniec roku. Ostatnią już rzeczą jest bluzka o militarnym deseniu. Kto śledzi modowe trendy, ten wie, że motyw kamuflażu będzie wiódł prym kolejny sezon. Oprócz wzoru na koszulce, zainteresowało mnie sznurowane wiązanie oraz choker. Podsumowując, jestem zadowolona ze swoich wyborów. Rzeczy przyszły w dwóch osobnych paczkach, bardzo dobrze zabezpieczone. Pierwszy artykuł dotarł do mnie po jakichś trzech tygodniach od momentu zamówienia. Natomiast pozostałe dwa, po kolejnych trzech. Tak więc, jeśli chodzi o czas oczekiwania, to oceniam go na bardzo długi. Mimo to, jestem zadowolona. Mam nadzieję, że Wam również poniższe rzeczy przypadły do gustu. Życzę miłego wieczoru! :)


pasek / belt - tutaj / here



szalik / scarf - tutaj / here



bluzka / blouse - tutaj / here


__________________________________________
* post powstał we współpracy z Tosave / post arose in cooperation with Tosave

6 komentarzy:

  1. Nice things, I should take a look at this website! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałaś śliczne rzeczy , mam podobny pasek jest śliczny tylko ze ma tak duże klamry że nie chcą przejść przez szlufki ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy :) Najbardziej podoba mi się bluzka! Uwielbiam zarówno motyw moro jak i wiązania :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny ten szaliczek, super rzeczy kochana! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.