21 stycznia 2017

♥ OOTD: Don’t quit before the miracle happens.


"Dla Jean cudem nie było to, że Tommy zaczął chodzić. Cud polegał na tym, że mógł
nawiązać kontakt z tymi wszystkimi ludźmi, którzy przez lata przychodzili mu pomagać.
Został częścią wspaniałej, życzliwej wspólnoty. Nie tkwił samotny w domu czy placówce
opiekuńczej. Zyskał przyjaciół, którzy codziennie go odwiedzali. I jego rodzina również.
(...)
Dzięki niemu odnalazła swoją życiową filozofię.
- Nie jestem tu dla siebie - wyjaśniła. - Jestem tu dla innych. Pomagamy sobie nawzajem.
Tommy nauczył nas wszystkich, żeby nigdy się nie poddawać. Nie możesz się poddać,
zanim nie zdarzy się cud - być może niejeden."

Regina Brett - "Jesteś cudem. 50 lekcji jak uczynić niemożliwe możliwym"


Hej kochani! :) Na dobranoc mam dla Was nową propozycję zimowego zestawu. Co prawda płaszcz (link afilacyjny) prezentowałam już jakiś czas temu w charakterze eleganckim. Jednak dzisiaj chciałam pokazać Wam go w stylu casualowym. Dlatego też, dobrałam do niego wygodne, ciepłe trapery idealne na mroźne dni i zaśnieżone chodniki. ;) Poza tym, postawiłam na dziewczęcy plecak, a jeśli chodzi o akcesoria typowo zimowe, to założyłam zabawną, futrzaną opaskę, ogromny szal w kratę oraz jasne rękawiczki na jeden palec. Ciekawa jestem czy przekonuje Was moja dzisiejsza stylizacja. Dajcie znać. Dobrej i spokojnej nocy oraz udanej niedzieli! :)


płaszcz / coat - Sammydress (tutaj / here(link afilacyjny)
dżinsy / jeans - Reserved (SS'16; %)
trapery / boots - House (AW'14; %)
opaska / headband - Marks & Spencer (sh)
szalik / scarf - Carry (AW'16; %)
rękawiczki / gloves - Reserved Kids (AW'10; %)
plecak / backpack - Reserved Kids (SS'15; %)













10 komentarzy:

  1. uwielbiam twoją zabawę z kolorami:)ślicznie się prezentujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look , super w nim wyglądasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pastele zimą, powtarzam się ale uwielbiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Wprost uwielbiam takie delikatne kolory

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie, pozytywnie wygladasz. Jak miło się patrzy na twoje delikatne kolory. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale uroczy zestawik! bardzo dziewczęco! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałam tę książkę! Mam też dziennik. Stylizacja i makijaż po prostu super! Ja też uwielbiam SH ^^
    Pozdrawiam!
    ...i zapraszam do mnie na K O N K U R S!^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać ,że na taki ootd trzeba być odważnym szczególnie kiedy mieszka sie w małym miasteczku . Plecak naprawde uroczy !

    http://adrianainlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.