22 grudnia 2016

♥ Sammydress review.



Sammydress (link afilacyjny) to sklep internetowy, z którym współpracuję od ponad roku. Nadal robię to z przyjemnością, ponieważ zdecydowana większość produktów, które wcześniej u nich zamówiłam jest bardzo dobrej jakości, zgodna ze zdjęciem i opisem, bez wad czy błędów w szyciu oraz w przystępnej cenie. Ponadto, służą mi do dzisiaj. Podkreślę, że wybieram głównie te artykuły, które wykonane są z bawełny, wiskozy, a w przypadku zimowego asortymentu, z wełny. Raczej omijam poliester i tym podobne sztuczności. Wolę zamówić mniej rzeczy, ale gatunkowo lepszych. Dlatego też, tym razem wybrałam wełniany płaszcz (link afilacyjny) w pięknym, pastelowym kolorze. Poza tym, mogłam sobie pozwolić jeszcze na mały drobiazg. Zdecydowałam się na oryginalne kolczyki (link afilacyjny) o delikatnych barwach. Obie rzeczy przyszły w jednej paczce. Natomiast zapakowane były w osobnych workach. Płaszcz estetycznie poskładany, a kolczyki odpowiednio zabezpieczone (schowane w woreczku, następnie owinięte folią bąbelkową i włożone do tekturowego pudełeczka). Na przesyłkę czekałam tyle, co zazwyczaj, czyli trzy tygodnie. Wybrałam wysyłkę standardową, która jest za darmo. Jeśli chodzi o obsługę, to jak zwykle byłam w stałym kontakcie z pracownikiem firmy. Dajcie znać czy mój wybór przypadł Wam do gustu. Wkrótce postaram się stworzyć stylizację, w której przedstawię oba produkty. :)


kolczyki / earrings - tutaj / here (link afilacyjny)


płaszcz / coat - tutaj / here (link afilacyjny)



Sammydress Promotion (click / klik) (link afilacyjny)
Sammydress Fashion (click / klik)  (link afilacyjny)
Buyers Show (click / klik) (link afilacyjny)

_____________________________________________________
* post powstał we współpracy ze sklepem Sammydress / post arose in cooperation with Sammydress

3 komentarze:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.