04 października 2016

♥ New in. The beginning of Autumn.



Cześć! Jesień dała o sobie znać, więc przyszedł czas na zaopatrzenie się w cieplejsze rzeczy. Swoją przygodę z zakupami na aktualną porę roku rozpoczęłam od poszukiwania butów. Zależało mi przede wszystkim na płaskim oraz wygodnym obuwiu w stylu casualowym. Przeglądając strony internetowe znanych sieciówek znalazłam powyższe. Wypatrzyłam je w sklepie online marki Reserved. Dokładnie na dziale dziecięcym. Rozmiarówka jest do numeru 38, więc czemu nie skorzystać z okazji? ;) O ich kupnie zaważył również materiał - skóra, stylowy i modny detal w postaci frędzli, czarny kolor, który pasuje prawie do wszystkiego, typ - powyżej kostki oraz przystępna cena. Na dodatek dzięki mojej przyjaciółce, która załatwiła mi rabat pracowniczy, zapłaciłam za nie trochę mniej. Jeśli chodzi o klasyczną, czarną ramoneskę, byłam na jej kupnie już w tamtym roku. Jednak mimo tego, że spotykałam wiele ciekawych, ładnych modeli, nie znalazłam takiego, który leżałaby idealnie. Do ostatnich zakupów. W związku z akcją rabatową, która miała miejsce ponad tydzień temu, wybrałam się z rodziną do galerii handlowej. Głównie chciałam doradzić bratu w wyborze. Nie byłam nastawiona, że kupię coś sobie. Jednak kiedy zobaczyłam ją na wieszaku, to od razu musiałam przymierzyć. Leżała idealnie. Dodatkowo zachwycił mnie jej rockowy styl oraz niezłej jakości skaj. Cena również była atrakcyjna. Dorwałam ją w sklepie House, na dodatek z 20% zniżką z magazynu Cosmopolitan. Przy okazji, mam dla Was dobrą wiadomość. W najbliższy weekend odbędzie się kolejna akcja rabatowa, tym razem z czasopismem Grazia oraz Twój Styl, w której znajdziecie kupon o tej samej wartości do salonu House. :) A Wy co ciekawego zdążyliście już kupić? :)




buty / shoes - Reserved Kids (tutaj / here)


kurtka / jacket - House (tutaj / here)

9 komentarzy:

  1. Zarówno ramoneska jak i buty bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To prawda, wygląda naprawdę bardzo dobrze pod względem jakości. Zobaczymy jak wyjdzie w praktyce, czy wytrwa kilka sezonów.

      Usuń
  3. wow ! kurtka jest genialna, klasyk !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurteczka z House'a wygląda fantastycznie <3 Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.