22 września 2016

♥ OOTD: You have an endless supply of abundance from a wealthy Father who loves you, and so does everyone else.


"Mentalność bogacza nie oznacza, że wygrywa się kosztem innych. W tej sytuacji
nie ma przegranych. To przekonanie, że pieniędzy wystarczy dla wszystkich.
To swoboda finansowa. To wiara. To uważnie wydawać, oszczędzać i obdarowywać
innych. Kochać to, co robisz, tak mocno, że nigdy nie czujesz się jak w pracy."

Regina Brett - "Jesteś cudem. 50 lekcji jak uczynić niemożliwe możliwym."


Dobry wieczór moi drodzy! :) Mamy dzisiaj pierwszy dzień jesieni, ale ja postanowiłam przedłużyć sobie lato, publikując zdjęcia jeszcze lekkiej stylizacji. Liczyłam na piękną, ciepłą polską złotą jesień, ale niestety jak na razie się przeliczyłam... Jeśli chodzi o stylizację, tym razem postawiłam na biel, denim oraz czerwień. Myślę, że razem te kolory tworzą zgrane trio. Bazą jest tutaj dziewczęca, lekka sukienka, która służy mi już od dobrych kilku lat. Do niej dobrałam dżinsową kamizelkę w stylu lat 90. Dorwałam ją w sh dosłownie za kilka złotych. Dodatkowo ucieszyło mnie to, że jest markowa i świetna jakościowo. Jeśli chodzi o dodatki, to postawiłam na wyrazistą torebkę w kolorze czerwieni, kolczyki a la perełki oraz brokatowe sandałki na słupku. Mam nadzieję, że zestaw przypadł Wam do gustu. Życzę miłego wieczoru! :)


sukienka / dress - NN
kamizelka / vest - H.I.S. (sh)
kolczyki / earrings - Six
sandały / sandals - H&M
torebka / bag - Mohito











9 komentarzy:

  1. cudownie wyglądasz:) śliczną masz torebkę;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the way you pick your outfit :) looking wow :)

    Naelle from paris..!
    http://www.once-in-paris.com/en/blog-mode-paris-porter-look-vacances-au-bureau/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna sukienka i jakie wysokie te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie w tej stylizacji wyglądasz :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja, kocham białe sukienki :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie świetne buty :) Uwielbiam takie połączenie kolorystyczne :) Ostatnio u mnie pełno stylizacji z czerwonym akcentem :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.