08 lipca 2016

♥ OOTD: God doesn’t always call the strong. Sometimes you have to be weak enough to serve.


"Żeby powiedzieć Bogu "tak", nie trzeba być silnym - można być słabym
i powiedzieć "tak" mimo tej słabości. Jeśli twoja odpowiedź na pytanie:
"Czy jesteś dość silny, żeby służyć Panu?" brzmi "Nie", to być może zadajesz
sobie niewłaściwe pytanie. Czy jesteś dość słaby, żeby Mu służyć?"

Regina Brett - "Jesteś cudem. 50 lekcji jak uczynić niemożliwe możliwym".


Cześć kochani! :) Na dobranoc przygotowałam dla Was materiał zdjęciowy prezentujący kolejny już, letni zestaw. Tym razem skusiłam się na pastele oraz dżins. Jako bazę wybrałam różową, koronkową bluzkę, która cechuje się zdobionym kołnierzem. Do niej dobrałam dżinsowe szorty, proszące się o pasek (koniecznie pasujący kolorystycznie;)). Aby nadać stylizacji charakteru oraz oryginalności, założyłam długą, białą kamizelkę. Ten element garderoby wiedzie prym już kolejny sezon. Szczerze, nie dziwi mnie to w ogóle. Myślę, że to już klasyk, niczym mała czarna czy biała koszula. Zapewne swoją pozycję osiągnęła dzięki uniwersalności. Co, jak co, ale można założyć ją na elegancko, na co dzień, a nawet na sportowo. Wszystko zależy od Ciebie! :) Wracając do mojej dzisiejszej propozycji, aby nie było zbyt casualowo, założyłam sandały na obcasie. Natomiast w związku z moją słabością do dziewczęcych elementów, pojawia się tutaj różowy plecak. Jeśli chodzi o biżuterię, to zdecydowałam się tylko na kolczyki, które dzięki swoim fragmentom, świetnie zgrywają się ze zdobionym kołnierzem bluzki. Mam nadzieję, że to połączenie kilku stylów przypadło Wam do gustu. Życzę miłego weekend'u! :)


bluzka / blouse - New Look (sh)
szorty / shorts - Papaya (sh)
pasek / belt - Carry (SS'15, %)
kolczyki / earrings - Top Secret (AW'14)
kamizelka / vest - NN (sh)
sandały / sandals - Top Secret (SS'15; %)
plecak / backpack - Reserved Kids (SS'15; %)










16 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz, pastelowo, lekko a jednocześnie elegancko i stylowo!Świetna ta kamizelka! Ładnie wydłuża sylwetkę. Plecak rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Jeśli chodzi o kobiece, eleganckie białe buty, to są jedyne, jakie akceptuję. Przyznam, że długo zastanawiałam się nad ich kupnem, bo biel w takim elemencie garderoby kojarzy się z kiczem.

      Usuń
  3. Gorgeous look! I adore your bag and sandals 💗
    Happy weekend sweetie
    www.travelera.es

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie Ci to wyszło :) bluzeczka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz , cudowne buty <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. thats a pretty summer outfit,love the top
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful post :)
    Kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczna stylizacja buty idealne, dla mnie nie za wysokie nie za niskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Tak, ich wysokość jest idealna. Są przez to wygodne i stabilne.

      Usuń
  9. Piękny sportowo- elegancki look!!! Kamizelka jest świetnym dopełnieniem, bardzo podoba mi się Twój różowy plecak :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana! wyglądasz zjawiskowo w tym zestawie ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.