06 czerwca 2016

♥ 'New' things from second hand.


Dobry wieczór kochani! :) Ostatnie zdobycze z drugiej ręki przedstawiłam Wam ponad miesiąc temu, więc czas na nowy post w tej kategorii. Poniżej trochę rzeczy, które udało mi się kupić podczas kilku wizyt w moim ulubionym sh. Zapraszam do obejrzenia i przy okazji życzę dobrej oraz spokojnej nocy. :)

F&F, Paul's Boutique

Powyższa koszulka zachwyciła mnie wzorem zwanym 'paisley', połączeniem kolorystycznym oraz pozytywnym napisem związanym z letnią porą. Natomiast nerki brakowało w mojej szafie. Myślę, że jest to świetna alternatywa dla torebek. Sięgnęłam po nią, ponieważ zainteresował mnie jej tęczowy motyw, wykonanie oraz marka.

NN, Miss Selfridge

Torebek mam mnóstwo. Małych jak i dużych. Jednak w mojej szafie zawsze znajdzie się jakaś luka, którą chce uzupełnić. ;) Tak na poważnie, to do tej pory brakowało mi torebki w pastelowym różu. Byłam na jej kupnie, a nawet miałam wypatrzoną w jednej ze znanych sieciówek. Jednak znalazłam powyżej przedstawioną podczas czwartkowej wizyty w sh. Zbierałam się już do wyjścia, ale z ciekawości zaglądnęłam jeszcze raz do kąta z torebkami i znalazłam to cudo. :) Jeśli chodzi o przezroczystą bluzkę, to spodobał mi się jej krój, a szczególnie motylkowe rękawy. Myślę, że świetnie będzie prezentowała się z szortami jak i rurkami z wysokim stanem czy ołówkową spódnicą.

Catch One, H&M

Szara, długa koszulka z rozcięciami po bokach, to mój hit. Zszyłam ją co nie co, przerabiając w ten sposób na sukienkę. Marzyła mi się taka bawełniana, basic'owa maxi właśnie w tym kolorze. To jak się aktualnie prezentuje możecie zobaczyć w ostatnim poście: tutaj. Natomiast zwiewną kurtkę tzw. bomber znalazła dla mnie mama. :) Spodobała mi się ze względu na dziewczęcy print, modny krój, cienki materiał oraz klasyczne połączenie kolorystyczne. Niestety ani ja, ani moja mama nie obejrzałyśmy jej i w domu czekało mnie rozczarowanie. Okazało się, że jest rozpruta na rękawie. Jednak jakoś poradziłam sobie ze zszyciem dziury. ;)

H&M

Ostatnią na dzisiaj rzeczą jest cienka marynarka, którą kupiłam z myślą o pracy. Poza nią, też dobrze sprawdzi się jako narzutka podczas chłodniejszych wieczorów. :)

6 komentarzy:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.