22 września 2015

♥ OOTD: Always with you...


"- Poproszę o życzenie. Już czas.
- Być tam, gdzie byłeś, jesteś i będziesz..."

Anna Daszuta


Cześć :) Jak zapewne zauważyliście, lato nie chce opuścić południa Polski. Od wczoraj ponownie panuje piękna, słoneczna pogoda, z ciągle wysokimi temperaturami. W związku z tym, mam dla Was jeszcze zestaw pozostający w klimacie aktualnej pory roku. Co prawda, to ostatni dzień jej panowania, a właściwie już noc. Jednak nawet jesień ma nas przywitać ciepło, dlatego też pozwalam sobie na taką publikację. W tej stylizacji wykorzystałam tylko dwa kolory - cytrynowy i kobaltowy. Myślę, że razem tworzą duet idealny. Top (link afilacyjny), który oryginalny jest nie tylko ze względu na swą słoneczną barwę, ale i krój, połączyłam z asymetryczną spódnicą oraz sandałkami w tym samym odcieniu. Jako dodatek, wybrałam spory i wyrazisty naszyjnik oraz drobne kolczyki. Mam nadzieję, że zestaw przypadł Wam do gustu. Chciałam się pożegnać z latem kolorowo. Dobrej nocy życzę! :)


top - CNDirect (tutaj / here(link afilacyjny)
spódnica / skirt - NN
szpilki / heels - H&M (SS'15; %)
naszyjnik / necklace - Happiness Boutique (tutaj / here)
kolczyki / earrings - H&M (AW'14; %)











12 komentarzy:

  1. ryzykowne jednak świetne połączenie kolorystyczne :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. that such a pretty outfit, i love the necklace
    Kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja i pięknie dobrane kolory! Cudowny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie połączenie kolorystyczne. Piekna bluzeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz zjawiskowo:) ślicznie połączyłaś kolory:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna bluzeczka, kolorystykę dobrałaś idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. You look beautiful girl!! Nice look!

    ♥ Nissi
    www.nissimendes.ch

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam to połączenie kolorystyczne i uwielbiam jak wszystko tak ze sobą idealnie gra, jest przemyślane. Piękny naszyjnik i Ty piękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne zestawienie kolorów! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. te kolory sa przesliczne idealnie je polaczylas kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale odważne połączenie kolorów, ale wygląda zjawiskowo. Teraz pomyślałam, że marzę o sukience z gorsetową górą w kolorze Twojej bluzki i tiulowym dołem w kolorze tego niebieskiego!

    Zapraszam na mój nowy blog, który będzie moim dziennikiem ze studenckiego życia na pielęgniarstwie
    http://lepszanizlekarz.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.