14 lipca 2015

♥ OOTD: Like a feather.


"Ko­bieta zmienną jest jak piórko na wietrze."

Francesco Maria Piave


Hej! :) Dzisiaj prezentuję Wam stylizację casualową, idealną na upalny dzień. Głównie uwagę w tym zestawie przyciąga kolorowa bluzka (link afilacyjny) w piórka oraz neonowe szpilki. Powyższą koszulkę połączyłam z szortami z wysokim stanem, które optycznie wydłużają nogi. Do tego dobrałam dżinsową torebkę, którą sama zaprojektowałam, o czym możecie przeczytać tutaj. Jeśli chodzi o biżuterię, to tym razem postawiłam na minimalizm i wybrałam tylko kolczyki i drobny pierścionek. Dopełnieniem są wcześniej wymienione buty, które pod względem kolorystycznym świetnie zgrywają się z bluzką. Mam nadzieję, że zestaw przypadł Wam do gustu. Wkrótce kolejne stylizacje, które zapowiadałam na swoim fanpage'u. Dobrej nocy! :)


bluzka / blouse - Dresslink (link afilacyjny)
szorty / shorts - Authentic Sophie (sh)
szpilki / heels - Reserved (SS'13; %)
torebka / bag - mój projekt / my project
kolczyki / earrings -
Top Secret (AW'14)
pierścionek / ring - NN (prezent od mamy / gift from my mum:)












20 komentarzy:

  1. jaka opalona jesteś :P a mnie właśnie najbardziej spodobała się biżuteria, dokładnie kolczyki :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem, jestem ;) Jednak na żywo nie aż tak bardzo jak widać to na zdjęciach. To efekt wyostrzenia i przyciemnienia zdjęć, dla ulepszenia ich jakości. Dodatkowo, neonowe szpilki bardzo mocno podkreślają opaleniznę.

      Usuń
  2. O matko, jaka cudowna torebka! Niesamowitą rzeczą jest, jak można torebce nadać taki niebywały i niestandardowy wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Uwielbiam przerabiać ubrania czy dodatki. Takie rzeczy dostają nowe życie, a poza tym są bardzo oryginalne :)

      Usuń
  3. ślicznie wyglądasz, bluzeczka cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taką samą bluzkę! Noszę ją w podobnym stylu ;)
    Bardzo mi się podoba :)

    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja,śliczna bluzka i buty! Piękna opalenizna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ,letnia stylizacja.Piękne szorty <3

    OdpowiedzUsuń
  7. pasuje ci ta bluzeczka, świetna na lato!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!! cudnie.wyglądasz spodenki poprostu boskie :) z resztą bluzka i torebka też.:) pozdrawiam Joanna

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczne szorty! i ta bluzka - ślicznie wyglądasz! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne kolory! Mam nadzieję, że też kiedyś odważę się tak ubrać, bo jak na razie nie mogę się przekonać do jakiegokolwiek koloru, prócz czerni bieli i szarości. Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto się przełamać :) Skoro masz taką nadzieję, to myślę, że w końcu się przekonasz do mocnych i wyrazistych kolorów :)

      Usuń
  11. lovely post, happy Friday! :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała bluzeczka a jaka opalenizna bomba;) Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Looking adorable! <3
    Have a nice day!
    hugs
    New post on my blog: http://www.milanotime.net/fashion/the-girly-dress/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny post, bardzo podobają mi się zdjęcia ;)
    zazdroszczę opalenizny
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. wow! bombowo! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezwykle inspirujący blog ! Warto tutaj zaglądać ! Pozdrawiam serdecznie, Oliwia Mrozowicz.
    http://oliwia-mrozowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.