13 maja 2014

♥ Earthnicity Cosmetics.


"Piękno dla kobiet na całym świecie"




Earthnicity to firma kosmetyczna założona w roku 2007 w Londynie, zajmująca się produkcją naturalnych kosmetyków, które w 100% składają się z minerałów. Kosmetyki te nie zawierają substancji szkodliwych ani drażniących, takich jak alkohol, talk, parabeny czy ropopochodne substancje. W swoim składzie nie posiadają także wody ani olei. Nie są również testowane na zwierzętach. Kosmetyki Earthnicity zostały stworzone głównie z myślą o alergikach, osobach cierpiących na różne rodzaje trądziku, po operacjach plastycznych, a także tych, którzy są zwolennikami produktów odpowiednich dla wegan. Są również idealne dla osób aktywnych fizycznie, uprawiających sport, które potrzebują trwałego makijażu, ale nie tylko. 

Podkład mineralny (Natural Buff) - ciekawie się aplikuje, ze względu na sypką konsystencję. Można użyć tutaj pędzla do pudru, kabuki, flat-top, welurowego puszka czy też gąbeczki. Podkład jest długotrwały, zapewnia skórze matowe wykończenie, które sprawia, że wygląda ona naturalnie, a także jest miła w dotyku. Podkład zawiera naturalny filrt przeciwsłoneczny. Mimo swojej sypkiej konsystencji kryje dobrze, ale nie tak świetnie, jak tego oczekiwałam. Na dzień dzisiejszy żaden innych podkład nie zadowala mnie tak, jak Revlon Colorstay.


Jedwabisty puder rozświetlający Silk Glow (Medium) - nadaje skórze blasku, cera dzięki niemu jest rozświetlona. Świetnie sprawdza się do podkreślenia kości policzkowych czy też makijażu oczu. Ta opcja zdecydowanie bardziej mi odpowiada, ponieważ nie mam potrzeby używania pudru. Preferuję sam podkład.


Korektor mineralny (Ivory) - dobrze ukrywa niedoskonałości oraz przebarwienia, sprawdza się również jako korektor pod oczy. W celu otrzymania mocniejszego krycia czy bardziej matowego wykończenia, można połączyć go z podkładem. Mimo sypkiej konsystencji kryje bardzo dobrze.


Róż mineralny (Delicate) - świetnie podkreśla policzki, rozświetla, jest bardzo trwały i delikatny.


Bronzer (Sunkissed Shimmer) - produkt, z którego najbardziej jestem zadowolona. Jest trwały, wydajny, pięknie rozświetla skórę. Twarz wygląda cudownie, jak muśnięta słońcem. Bronzer ten można stosować również do całego ciała, także łącząc go z balsamem lub kremem.



Jeśli jesteście ciekawi tych kosmetyków, zachęcam do ich przetestowania. Każdy z Was może na dobry początek wypróbować próbki, aby się przekonać czy kosmetyki firmy Earthnicity przypadną Wam do gustu oraz czy wybraliście odpowiednie dla siebie odcienie. Ponadto, dla moich czytelników firma oferuje 15% rabatu do wykorzystania w koszyku w sklepie internetowym www.earthnicity.pl. Wystarczy wpisać hasło: MINERALNY. Udanych zakupów! :)

_________________________________________________________
* post powstał we współpracy z firmą Earthnicity / post arose in cooperation with Earthnicity

10 komentarzy:

  1. na pewno wypróbuje polecany bronzer ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej polecam :) Pierwszy raz mam do czynienia z bronzerem i jestem pod wrażeniem. Zawsze sięgałam po róż. Teraz myślę, że bronzer jest świetną alternatywą, szczególnie na zbliżające się lato :)

      Usuń
  2. o firmie słyszałam, mlecz niewiele o niej wiedziałam. Bronzer kusi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, najwiecej ciekawi mnie roz mineralny :) Dzieki za review!


    Edita
    www.pret-a-reporter.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Do brązera się przekonałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam firmy.....,ale chętnie wypróbuję kosmetyki!!! :)
    Bardzo ciekawy blog!!! :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)
    _____________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze słyszę o tej firmie, poklikasz u mnie w linki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post, thanks for sharing. Happy Friday! :)
    http://liveoutloudpris.weebly.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tej firmy, a kolorowke narazie mam pelna ( no oprocz pudru sypkiego :) wiec narazie nie skorzytsma :) ale moze sie komus przedadza ten informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I love mineral makeup. It is so much more skin friendly.

    www.lovelifepearls.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.