10 sierpnia 2013

♥ New in | Second hand - a piece of my fashion world.


Dzisiaj porcja zdjęć z lumpowymi zdobyczami :)
Kilka z nich udało mi się zdobyć nowiutkie, z metkami, z czego bardzo się cieszę.
Większość to rzeczy, na których byłam kupnie, więc radość jest jeszcze większa.
Zapraszam do obejrzenia :)



Today I'm presenting you my latest things from second hand :)
A few of them I bought new, with tags, so I'm happy.
Most of them are things which I really needed, so my happiness is bigger.
Check them out :)

LEFTIES, (nowy/new; 12 zł)

Duży naszyjnik firmy Lefties, który idealnie pasuje do dżinsowych sukienek oraz białego czy szarego T-shirt'u.
Poszukiwałam takiego, ale w siecówkach nic mnie nie urzekło.
Ten wpadł w moje ręce w sh za grosze, w porównaniu do cen sklepowych.



Big necklace from Lefties, which match perfect with denim dresses and white or grey T-shirt.
I looked for something similar but I didn't find nothing interesting at stores.
This one I found at second hand in low price.

DOROTHY PERKINS (16 zł)

Torebka a la chanelka od Dorothy Perkins, którą kupiła mi mama :)



Bag a la chanel from Dorothy Perkins. My mum bought it for me :)

Y.d (15 zł)

Kombinezon w kwiaty z długimi, zwężanymi nogawkami firmy Y.d, z działu dziecięcego.
Marzył mi się kombinezon floral i oto jest! Jeszcze brakuje w mojej szafie eleganckiego, czarnego.



Floral playsuit with long, narrowed trouser-legs from Y.d - for kids.
I dreamed about floral playsuit and there it is! I need one more which will be elegant in black colour.

ATMOSPHERE (ok. 6 zł)

 Krótka, wiązana koszula w ogromne grochy firmy Atmosphere.



Short, tie shirt with big spots from Atmosphere.

NN (ok. 8 zł)

Limonkowy płaszcz w kropki, zapinany na guziki - perełki.
Kupiłam go jako sukienkę, która by się kompletnie nie sprawdziła, ze względu na materiał,
więc  postanowiłam go rozciąć na dole, co nieco podszyć i jest płaszczyk.



Lime polka dot coat with pearl buttons.
I bought it as a dress but in my opinion this material is awful for this type of clothing,
so I slited the dress on the bottom and lined here and here and now I have coat.


M&Co. (nowe/new; 12 zł)

Mega poszerzane, zwiewne, cienkie spodnie z wysokim stanem firmy M&Co., o których marzyłam.
Byłam nawet na kupnie podobnych w jednej z sieciówek, ale coś mi "mówiło", żeby ich nie kupować.
Wyszłam na tym dobrze, bo natrafiłam na te tego samego dnia, trzy razy tańsze i nowe.
Idealnie pasuje do białego, koronkowego braletu, kapelusza i szpilek.



Polka dot pants with wide trouser-legs and high waist from M&Co. I dreamed about this type.
I wanted similar at some store but I didn't buy them.
One hour later I found those from photo at second hand - new and much cheaper.
They match perfect with white, lace bralet, hat and heels.

VOYALLES (nowa/new; 28 zł)

Zielona sukienka typu skater od firmy Voyalles.



Green skater dress from Voyalles.

MIRA (4 zł)

Czarny bralet firmy Mira, z regulowanymi ramiączkami.



Black bralet with adjustable shoulder straps, from Mira.

F&F (14 zł)

Biała tunika wiązana z tyłu, z transparentnymi rękawami i koronką zdobioną złotą nitką od F&F.


White tunic with transparents sleeves and lace which is decorated by gold thread. From F&F.

NEXT (10 zł)

Jegginsy z wąskimi nogawkami od firmy Next. Nie przepadam za spodniami, więc wszelkiego rodzaju
legginsy, tregginsy czy jegginsy są dla mnie wygodną alternatywą.
Tutaj zdobyłam takie, które z przodu jak i z tyłu imitują spodnie m.in. dzięki kieszeniom.


Super skinny jeggins from Next. I'm not a big fan of trousers but I really like leggings, treggings and jeggins.
These look like pants because of pockets on the front and back.

JUST FOR YOU fashion (14 zł)

Z pozoru, zwykła, biała bluzka z rękawem 3/4 od Just For You Fashion,
ale ma coś jeszcze - piękne, szyfonowe zdobienia na górze.



Looks like a simple, white blouse with 3/4 sleeves from Just For You Fashion but no!
It has got beautiful, chiffon decoration on the top.

NN (6 zł)

Miętowy pasek z kokardką.


Mint belt with bow.

BARBARA FARBER (3 zł)

Biały, długi, cienki i zwiewny top od Barbary Farber, na całe 140 cm ;) Rozcięty z przodu jak i z tyłu.
Świetny do dżinsowych szortów z wysokim stanem i szpilek.
Już został przeze mnie ozdobiony, co za niedługo pokażę :)



White, long, fine and airy top from Barbara Farber for 140 cm ;) Lined on the front and back.
Looks great with high waisted denim shorts and heels.
I decorated this top and I'll show you the result soon on my blog :)

YIGGA (14 zł)

Dżinsowa sukienka firmy Yigga na całe 146 cm ;)
Również została przeze mnie ozdobiona, głównie ze względu na zbyt kusą długość. Pokażę wkrótce wynik :)


Denim dress from Yigga for 146 cm ;)
I decorated it too, most because of the length. I'll show the result soon too :)

H&M (ok. 10 zł)

Mam słabość do białych bluzek i do motylkowatych krojów (H&M). 



I adore white blouses and butterfly design (H&M).

Authentic SOPHIE (10 zł)

Szorty z wysokim stanem od Authentic Sophie.



High waisted denim shorts from Authentic Sophie.

159 MA (nowa, new; 24 zł)

Poszukiwałam sukienki o takim kroju, ale ceny moim zdaniem były zbyt wysokie.
Tutaj dołapałam taką o ciekawym wzorze (159 MA).



I looked for this type of dress but these at stores was very expensive.
I found this one in interesting patter (159 MA).

NN (6 zł)

Amarantowa spódniczka z wysokim stanem.Idealnie pasuje do braletu w kwiaty.
Była za długa, więc ją obcięłam.


High waisted skirt in amaranth colour. Match perfect with floral bralet.
It was to long so I cut a little bit.

HEARTS & BOWS (30 zł)

Czarna sukienka od Hearts & Bows, z popularnym, wyciętym sercem z tyłu i złotymi ćwiekami z przodu.



Black dress from Hearts & Bows with popular open heart on the back and gold hobnails on the front.

KappAhl (nowa/new; 15 zł)

Czerwona, gładka bluzka od KappAhl, której bardzo brakowało w mojej szafie.



Red, plain blouse from KappAhl. I really needed at my wardrobe!

StMichael (6 zł)

Dżinsowa spódniczka z wysokim stanem od StMichael. Była za długa i też ją obcięłam.


High waisted denim skirt from StMichael. It was to long, so I cut a little bit.

Green Prom Dresses

12 komentarzy:

  1. Świetne ciuszki ;) Naprawdę masz wielki talent do wyłapywania takich cudeniek w sh :) Jakie sh polecasz i do jakich najczęściej wpadasz w Sączu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podobają :) Talent może nie, ale cierpliwość i chęci ;) :)

      Kiedyś robiłam post, który jest w większości aktualny, bo wszystko co w nim napisałam, podtrzymuję do tej pory :)
      http://fashionbelovely.blogspot.com/2012/12/map-of-treasure.html
      Jedyne co, to z punktu 7 i 8 już nie istnieją i ten z 9 się wypalił niestety, bo od dawna tam nic nie znalazłam, towar jest kiepski aktualnie. Do nr 10 mogę dodać, że warto tam zajrzeć, jeśli chcesz znaleźć spodnie/jeansy rurki czy też szorty.

      Moim ulubionym sh, jest "Modna Szafa" na Lwowskiej. Cenię ją po prostu za świetne rzeczy w tanich cenach. Zauważyłam jednak, że podnieśli się z cenami sukienek, szczególnie jak są nowe z metką, ale i tak uważam, że warto i wcale mnie to nie zniechęciło. Dodam, że co raz częściej spotykam się tam z fajnymi rurkami/legginsami, co kiedyś było rzadkością i swetry również pojawiają się bardzo ciekawe i modne :)
      Drugi, który lubię, to ten na Długosza - "Modny Ciuszek", przy "Domu Studenta", tylko tak jak pisze w linku, trzeba oglądać rzeczy, bo czasem są z wadą.
      Trzeci to ten koło PKS :)

      Z powyżej przedstawionych rzeczy naszyjnik jest z "Modnego Ciuszka" (Długosza), szorty (koło PKS), a cała reszta z "Modnej Szafy" na Lwowskiej :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Spokojnie, to niejednorazowe zakupy ;)
      Wszystko naskładało się przez dwa miesiące, podczas których nie blogowałam.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. amazing finds, loving that green dress.

    xo erica

    OdpowiedzUsuń
  4. the necklace is super cute, i really love it!!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dużo pięknych rzeczy i w dodatku w takich cenach:) bardzo zazdroszczę:) szcególnie naszyjnik i sukienki wpadły mi w oko. I tu znowu nasuwa mi sie twierdzenie ,że sztuką nie jest ubrać się się za dużą kwotę pieniędzy, ale sztuką jest stworzyć zestaw który nie dość, że jest niepowtarzalny, to jeszcze tani :)ps. zapraszam serdecznie na nowy post:) http://myloovelyfun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :)
      W 100% się z tym zgadzam i właśnie do tego ciągle dążę :)

      Usuń
  6. Uwielbiam secondhandy, zawsze znajdę coś dobrego.
    A zdarza się że te rzeczy są o wiele lepsze niż w normalnych sklepach.
    Również jestem oddaną fanką :)

    Zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że mnie zdarza się często, że rzeczy z sh są dużo lepsze jakościowo od tych z sieciówek czy innych sklepów :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.