23 lipca 2013

♥ New project: Sequin bralet.


Witam Was bardzo serdecznie po długiej przerwie :) Jestem szczęśliwa, że znowu mogę tu wrócić! 
Jak już kiedyś wspominałam, moja nieobecność była spowodowana pisaniem pracy licencjackiej
oraz nauką związaną z zaliczeniem egzaminu dyplomowego. Nareszcie jestem wolna i mogę robić to,
 co kocham najbardziej! W związku z tym zapraszam Was do zapoznania się z moim najnowszym projektem.



Hello everyone! After my long pause I'm coming back and I'm so happy because of that!
As you know I wrote my thesis and then I learnt to the examination - that's why I wasn't blogging.
Now I'm free person and I can do what I really love! So now, check out my new project.



To cekinowy bralet wykonany z mojej starej, niepotrzebnej już sukienki oraz cekinowej bluzki 
z krótkim rękawkiem, którą dała mi kiedyś moja mama. 
Góra sukienki została obcięta od reszty i obszyta cekinową bluzką.

♥ 

It's a sequin bralet made from my old, unnecessary dress and sequin blouse from my mum.
The top of the dress was cut off of the rest and trimmed by sequin blouse.


Z tyłu jest gruby, porządny zip. Od wewnętrznej strony widać oczywiście materiał sukienki,
z której został między innymi wykonany.

 ♥ 

On the back is thick and decent zip. From the inner face you can see material of the dress
from which among others it was made of course.


Tutaj w calej okazałości od strony wewnętrznej, gdzie ponownie widać materiał starej sukienki.

 ♥ 

Here you can see again the material of my old dress which the bralet was made of.


Obowiązkowo oczywiście dekolt w tzw. serduszko. Moja fantastyczna krawcowa nie zapomniała
również o obszyciu od strony wewnetrznej boków oraz góry, żeby cekiny nie gryzły ;)

♥ 

You can see heart neckline which was compulsory for me. My fantastic dressmaker didn't forget
about trimming from the inside (from sides and the top). Sequins aren't biting me thanks to that ;)


Idealnie pasuje do mojej asymetrycznej spódnicy w kolorze brzoskwiniowym.


It looks perfect with my asymmetrical peach skirt.


Artykuł dostępny również na: http://przepis-na-kobiete.pl/Artyku%C5%82y/382/cekinowy-bralet-z-sukienki-i-bluzki-w-cekiny

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.