02 kwietnia 2013

♥ Perfect couple.


Dzisiaj przedstawiam Wam moje przedświąteczne nabytki.


Today I'm showing you my last shopping.


Zdobione kołnierzyki to hit ciągnący się od roku ubiegłego.
Oczywiście bardzo mnie to cieszy, ponieważ to element, który zdecydowanie przypadł mi do gustu.
Ozdobiłam już kołnierz swojej koszuli, a w prezencie dostałam naszyjniki imitujące ten hit.
Tutaj przedstawiam mój upragniony. Bardzo długo polowałam na kołnierzyk wykonany z perełek.
Przeszkodą jednak była zbyt wysoka cena.
Szczerze mówiąc, za 60 zł wolałabym zainwestować w spódnicę czy koszulę.
Ten udało mi się zdobyć za 39,99 zł i muszę przyznać, że jestem z niego bardzo zadowolona.



Collars are very fashionable. It's a big hit from previous year.
I'm happy because I really like this type of jewellery.
Here I'm showing you my new favourite. It's a pearl collar which I adore.


Powyższe klipsy idealnie pasują do wspomnianego kołnierzyka.
Kosztowały początkowo 8,99 zł, ale ze względu na 70% przecenę w Drogerii Natura zapłaciłam za nie mniej niż 3 zł.



Those earrings I bought on sales. They look perfect with this pearl collar.
That's why I called it the perfect couple.

2 komentarze:

  1. I love bib necklaces, especially collar ones. That's super pretty. Great pre-Christmas purchase.

    Kate from Clear the Way

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.