06 lutego 2013

♥ Valentine's Day: Gifts For Her.

Wczoraj był post z propozycjami prezentów na Walentynki dla panów, a dzisiaj dla nas - dziewczyn. Wybrałam rzeczy, które uważam za przydatne, takie, które przyniosłyby radość oraz powiewają lekką nutką romantyzmu. Są też urocze, czyli wszystko jak najbardziej w moim typie, ale mam nadzieję, że Wam też coś wpadnie w oko.


Tak jak wspominałam już wczoraj, bielizna jest świetnym prezentem, bo zawsze się przyda. Tutaj wybrałam piękny komplet od firmy H&M. Oczywiście takie prezenty są moim zdaniem dla par z dłuższym stażem. Drugą propozycją jest biżuteria. Może być bransoletka, naszyjnik czy też kolczyki. Jeśli nie zamierzasz się oświadczyć, lepiej nie kupuj pierścionka, a pudełeczko na inną biżuterię warto wybrać takie, które nie będzie przypominało opakowania właśnie na pierścionek. Rozczarowanie jest niepotrzebne, a cudowny dzień zapowiadający się romantycznie uległby całkowitemu zniszczeniu... Kolejnym prezentem może być romantyczna torebka w kształcie serca (tutaj Bershka). Idealny prezent dla maniaczek tego typu dodatku. Inną propozycją, bardzo przydatną jest organizer. Tutaj przedstawiony jest uroczy zestaw znaleziony na www.pakamera.pl. Następne, równie świetne prezenty to stojak na biżuterię czy też szkatułka. Idealne dla kolekcjonerek.


Innym pomysłem jest kosmetyczka. Tutaj firmy Sephora, która bardzo mi się spodobała ze względu na piękny kształt oraz ozdobną kokardę. Poza tym perfumy. Koniecznością jest stu procentowa znajomość ulubionego zapachu ukochanej. Jak już wspominałam wczoraj, nie warto kupować ich bez tej wiedzy. Kolejną propozycją jest uroczy zegarek. Tutaj firmy Asos, bardzo modny, uroczy i oryginalny. Następnym pomysłem jest piżama (na przykład zamiast bielizny), choć też uważam to za osobistą rzecz. Dlatego myślę, że nie należy kupować tego typu prezentów po kilku miesiącach bycia ze sobą. Ostatnią propozycją jest portfel. Jako przykład nawiązujący do Walentynek wybrałam ten, firmy Atmosphere.


Poza wyżej wymienionymi prezentami nie obędzie się bez romantycznej kolacji, kwiatów czy czekoladek. Można się wybrać również do kina czy zafundować ukochanej karnet do spa.

A Wy co chciałybyście dostać? Jestem ciekawa Waszych propozycji :)

2 komentarze:

  1. That mint bra is so cute and so chic. So glad I clicked on your comment that led me back to your blog, your posts' contents are info and image juicy so expect to be seeing some regular comments from me. I've just bought a new pair of SS13 Céline loafers in hopes to provoke in minimalism, I'd say it's still quite provoking, do tell what you think on my investment on these new hooves lol ;)

    xx The Provoker
    http://www.the-provoker.com/2013/02/new-hooves.html

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ten wisiorek z łańcuszkiem i chyba sama sobie taki sprawię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.