22 lutego 2013

♥ Tip: How to match military top?


Na dobranoc post z kolejną radą. Tym razem mój sposób na zestawienie dodatków do militarnej góry. Dobrałam tutaj spodnie, rurki pozostające w barwach kojarzących się z armią, a także torebkę i kolczyki w podobnym kolorze. Ze względu na to, że jestem zwolenniczką kobiecego stylu, pozwoliłam sobie na nieodbieganie od normy. Dlatego też, aby nadać właśnie takiego charakteru tej stylizacji, wybrałam złote szpilki oraz choker. Mimo, że góra posiada kołnierz i to to na dodatek zdobiony, uważam, że naszyjnik będzie prezentował się świetnie, ponieważ jest znakomitym elementem wykańczającym tę stylizację.


For a good night I have a post for you. This time another tip. I'm showing you how you can match your military top. I choose skinny trousers, cross body bag and small earrings in army colours. I adore feminine style so that's why I picked gold heels and choker. Collar of this shirt has got some gold elements but I think it doesn't matter. Gold necklace can look good with it. In my opinion it's a great piece of this outfit.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.