13 lutego 2013

♥ Grammy 2013: Top 7.

Kolejne rozdanie muzycznych nagród Grammy już za nami. Nie mogłam przejść obojętnie obok tych pięknych kreacji jak i ich właścicielek, dlatego też postanowiłam się z Wami podzielić moim wyborem najpiękniejszych siedmiu stylizacji. Ich kolejność ma znaczenie. Wam kto najbardziej wpadł w oko? Kogoś tu brakuje waszym zdaniem?

Rihanna

Jak tylko zobaczyłam Rihannę, zaniemówiłam... Prezentowała się cudownie! Suknia jest przepiękna, a piosenkarka wyglądała w niej olśniewająco. Czerwień jak najbardziej do niej pasuje. Podkreślone usta i paznokcie w tym samym kolorze są idealnym wykończeniem. Bardzo się cieszę, że Riri wróciła do look'u z początku swojej kariery. W tej fryzurze i kolorze oraz długości włosów wygląda moim zdaniem najlepiej, a mianowicie odpowiednio do swojego wieku oraz bardzo dziewczęco. Kojarzy mi się z teledyskiem do piosenki "S.O.S (Rescue Me)" oraz "Pon De Replay".

Kelly Rowland

Kelly również bardzo mi się spodobała. Kreacja jest oryginalna, seksowna, ale pozostająca w dobrym guście.

Taylor Swift

Suknia jaką miała na sobie Taylor kojarzy mi się ze starożytną Grecją. Oczywiście jest śliczna. Piosenkarka wygląda w niej bardzo dziewczęco i elegancko.

Chrissy Teigen

Chrissy Teigen nie znałam wcześniej. Zdążyłam się dowiedzieć, że jest modelką, narzeczoną artysty Johna Legend. W każdym bądź razie nie mogłam przejść obojętnie obok tak ciekawej kreacji. W oko wpadła mi również kopertówka.

Beyonce

Jak nie trudno zauważyć Beyonce wybrała bardzo prostą stylizację, w której występuje najbanalniejszy duet black&white, dwa podstawowe kolory. Jednak efekt jest po prostu świetny! Czasami mniej znaczy więcej!

Ashanti

Kreację Ashanti wybrałam ze względu na piękną fakturę. Drobne kwiaty na czarnym tle, których jestem wielką fanką. Moją uwagę zwróciło również oryginalne rozcięcie oraz dekolt.

Alexa Chung

Alexa postawiła na dziewczęcą sukienkę, co jest jak najbardziej w moim typie. Stylizacja łącznie z fryzurą wygląda prosto, ale efekt jak dla mniej jest świetny. Sprawia to czerwona szminka, która bardzo zwraca uwagę oraz urocze, srebrne pantofelki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.