02 listopada 2012

♥ Inspirations: New Year's Eve dresses.


Dzisiejszy post został poświęcony inspiracji dotyczącej kreacji Sylwestrowych czy też Andrzejkowych. Czas na może jeszcze nie goni, ale jednak z każdym dniem zbliżamy się co raz bliżej do tych terminów.


Co jest modne w tym sezonie?

  • Czerń - króluje jak co roku - nie da się ukryć. Może dla niektórych jest to nudne, ale w przypadku tego klasycznego jak i zresztą eleganckiego koloru można zaszaleć z dodatkami. Już nie minimalizm, a przepych jest teraz modny, więc można tutaj pozwolić sobie naprawdę na wiele jeśli chodzi o biżuterię. Ja jestem natomiast fanką minimalizmu. Wybrałabym biżuterię delikatną, ale zwracającą na siebie uwagę poprzez lekki błysk, elegancję i klasę. Poza tym obowiązkowo kopertówka ozdobiona złotymi lub srebrnymi cekinami czy też wykonana z białych koralików - perełek. Na zakończenie koniecznie szpilki!

  • Baskinka - "must have" w każdej szafie, czy to na sukience, bluzce, marynarce, spódnicy, kombinezonie, po prostu musi być! Dlatego też nie mogły się nie pojawić na kreacjach w kolekcjach zimowych. 

  • Pastele - nie opuszczają nas od wakacji i bardzo dobrze! Jeżeli ktoś tak jak ja uwielbia urocze, dziewczęce sukienki, to są one jak najbardziej godne polecenia.

  • Koronka - również zatrzymała się u nas na dłużej, co też bardzo mnie cieszy. Można znaleźć sukienki wykonane z koronki od początku do końca czy też z drobnymi elementami tego materiału jak np. sama baskinka, góra sukienki, dekolt czy też sam dół. Mnie odpowiada wersja pierwsza jak i druga.

  • Asymetria - podobnie jak pastele, nie chce się z nami żegnać od wakacji. Mimo, że jestem ogromną fanką tego trendu uważam, że należy być ostrożnym przy wyborze tego typu sukienki na taką okazję, choćby ze względu na samą pogodę jaka panuje w tym czasie. Asymetria sukienek dotyczy nie tylko dołów wykonanych w ten sposób, ale również kreacji z ramiączkiem na jedno z ramion czy jednym rękawem

  • Cekiny - głównie srebrne i złote, ale pojawiają się też grafitowe, brązowe, granatowe czy zielone. Jednak dwa pierwsze kolory są najbardziej uniwersalne. Moim zdaniem wybór tego typu sukienki jest bardzo dobry, bo to kreacja idealnie nadająca się na taką okazję. Minus jest taki, że to sukienka na raz z tego względu, że każdy ją zapamięta, bo nie da się obok niej przejść obojętnie, a na inne okazje dla większości osób może być za bardzo szałowa i po prostu się nam nie przyda w późniejszym czasie. Dlatego jest to wybór dla osób, które zdają sobie z tego sprawę i nie będą żałowały wydanych pieniędzy.

Poniżej prezentuje Wam wybrane przeze mnie sukienki, które najbardziej zwróciły moją uwagę. Wiele z nich jak sami zauważycie powtarzają się jeśli chodzi o typ, krój, a nawet kolor w jednym, ale chciałam Wam pokazać w ten sposób gdzie możecie znaleźć swoją faworytkę jeśli będzie na przykład niedostępna w jednym ze sklepów, abyście mogli dotrzeć do drugiego.


RIVER ISLAND

W tym zestawie najbardziej odpowiada mi pierwsza. Jest cudownie zaprojektowana! Asymetryczne ramiączko, koronka, baskinka, długość przed kolano i idealny kolor do opalenizny. Podoba mi się również ostatnia, gdyż ze względu na czarny kolor i koronkę w niedużej ilości można zaszaleć z dodatkami!


RIVER ISLAND

Tutaj moją faworytką jest numer dwa ze względu na kolor i idealne dopasowanie do opalenizny. Sukienka jest urocza, dziewczęca, idealna do wysokich szpilek. Biżuterię można tu wybrać w złotym bądź srebrnym kolorze.


TOPSHOP

Tutaj numer jeden, dwa i trójką też bym nie pogardziła. Jeśli chodzi o jedynkę i trójkę to są to tak stonowane kolory, że można wybrać cudowną, lekko szaloną biżuterię, szczególnie jeśli chodzi o sukienkę numer jeden i tutaj postawiłabym na złoto. W trójce na srebro i w mniejszej ilości ze względu na pasek, który już w sam sobie jest dobrym dodatkiem ze względu na kokardkę. Trzecia jest dziewczęca, ma pięknie dobrane kolory, góra z dekoltem w serce, wykonana z koronki, a dół szyfonowy, bardzo zwiewny i wygodny.



TOPSHOP

Moją faworytką w tym zestawieniu jest ostatnia mimo białego koloru, który łatwo i niestety szybko się brudzi, ale zaryzykowałabym. Do tego srebrna biżuteria, czarne szpilki i kopertówka wykonana z białych i srebrnych perełek - marzenie! Nie pogardziłabym również pierwszą jak i drugą.


TOPSHOP

Mój wybór padłby na numer dwa ze względy na cudowny dekolt oraz sam krój. I tutaj również można sobie pozwolić na szaleństwo z dodatkami.




RESERVED

Sukienka numer trzy jest cudowna! Góra ze złotych cekinów, a dół szyfonowy - zwiewny, lekki i wygodny. Idealne połączenie. Gdyby tylko była dostępna w sklepie w moim mieście nie wahałabym się ani sekundy nad jej kupnem. Obowiązkowo złote dodatki! Tutaj podoba mi się również ostatnia kreacja. 


RESERVED

Mimo, że nie wiele jest czerwieni w mojej szafie, bo za nią po prostu nie przepadam, to wybrałabym ostatnią  sukienkę. Przekonuje mnie baskinka i sam krój. Dla blondynek, (w tym dla mnie ;)) uważam za dobry wybór!


RESERVED

Klasyczna czerń. Najlepsza według mnie trzecia - idealnie dopasowująca się do figury, prosta, dzięki czemu można by zaszaleć oczywiście z dodatkami.


RESERVED

Tutaj wybrałabym błękit - kolor, który uwielbiam, idealny do opalenizny. Do tego złote dodatki. Kobaltowa również bardzo mi się podoba i tutaj wybrałabym srebrną biżuterię.




RESERVED


Numer jeden to zdecydowanie mój faworyt w tym zestawieniu. Idealny deseń na tę okazję, lecz niczym nie wyróżniający się, prosty krój. Tutaj dodatki czarne i złote.



TALLY WEIJL

Z tego zdjęcia wybrałabym numer dwa, ze względu na krój, koronkę, baskinkę, klasyczną czerń oraz odkryte plecy i możliwość zaszalenia z dodatkami. Jedynka i trójka również mają swój urok. Oczywiście postawiłabym na srebro do każdej z tych sukienek.


BHS

Mimo, że uwielbiam pastele oraz uroczy, dziewczęcy "look", to wybrałabym bardziej stonowany kolor i postawiła na pierwszą. Koronka nadal sprawia, że sukienka pozostaje dziewczęca, ale poprzez spokojny kolor ten wyraz jest po prostu mniejszy. Dobrałabym złote szpilki oraz biżuterię i beżową kopertówkę. Sukienką w pięknym odcieniu niebieskiego również bym nie odrzuciła. Dodatki tutaj sprawdziłyby się złote jak i srebrne.

H&M
Trójka najpiękniejsza! Powód opisałam przy podobnej z salonu Reserved kilka zdjęć wyżej, lecz tutaj dodatki w kolorze srebrnym, właśnie ze względu na odmienny kolor góry.

NEW LOOK

Tutaj również numer trzy uważam za najpiękniejszy, ale figurę to trzeba mieć tutaj idealną, żeby pozwolić sobie na takie wycięcia po bokach. Powód wyboru ten sam co opisałam w podobnej wersji sukienki z salonu Reserved. Bardzo podoba mi się również numer jeden plus srebrne dodatki.

Mam nadzieję, ze wybierzecie coś dla siebie, a ja postaram się jeszcze znaleźć dla Wam dodatki oraz stworzyć zestawy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.