31 sierpnia 2012

♥ DIY: Change your shirt!


Koszulę, którą tu widzicie, a raczej jej część kupiła mi mama jakieś 10 lat temu kiedy chodziłam jeszcze do szkoły podstawowej, czyli bardzo dawno... Miałam ją może na sobie z dwa razy i tak sobie czekała, aż coś wymyślę i ją przerobię. Poprosiłam więc moją krawcową o wycięcie rękawów oraz dopasowanie tyłu jak i przodu w taki sposób, abym mogła ją wiązać, tak jak widzimy to na zdjęciu. Jestem bardzo zadowolona z tego efektu, ale i tak czegoś mi brakowało... Po kilku dniach wpadły mi w ręce serduszka kupione również przez moją mamę. Były one ozdobą mojej toaletki, ale wolałam je wykorzystać w inny sposób. Wpadłam na pomysł, że sama sobie coś zrobię. Początkowo chciałam, aby krawcowa wycięła mi serce z tyłu koszuli, ale ze względu na materiał nie dało się tego zrobić. Byłam lekko zawiedziona, ale jestem osobą upartą i znalazłam inne rozwiązanie, do którego bardzo przydały mi się wspomniane serduszka. Efekt na drugim zdjęciu. Na pierwszym skromnie - przyszyłam po jednym sercu na kołnierz.



Potrzebujecie:

  • papierowe serce jako szablon do odrysowania na koszuli
  • ołówek


  • nożyczki
  • igłę
  • nitkę
  • ozdoby (w tym wypadku serca)




Shirt which you can see here (sorry, piece of it ;)) my mum bought for me 10 years ago when I was at primary school. I wore it only two times but then I found it in my wardrobe. I had idea to change it, so I took this shirt to mu dressmaker. She cut sleeves and change the back and front too. Now I can tie up my shirt! :) I was satisfied but I needed more... I found those red hearts which my mum bought for me too, so I used them and made heart on the back. You can see two hearts on collars too :)

You need:

  • paper heart
  • pencil
  • scissors
  • needle
  • thread
  • decoration


1 komentarz:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.