10 lipca 2012

♥ New in: Second hand again...

Girlish skirt. GAP.

Silver sandals. Zodiaco.

Skinny trousers. Orsay.

Na dzisiejszy wieczór trochę o "nowościach" z second hand'ów jakie nabyłam ostatnim czasem.

Dziewczęca spódniczka, u której spodobał mi się oczywiście deseń oraz krój. Kosztowała całe 3 zł ;)

Srebrne, urocze sandałki, w których się po prostu zakochałam. Jeżeli kupuję już buty w sh, to wybieram te z metką, co udaje mi się nawet dość często. Ewentualnie te bez metki, ale również nowe. Można to bez problemu poznać bo wnętrzu buta, podeszwach i flekach. Tutaj jednak zrezygnowałam ze swojej zasady. Wiem, że przez niektórych zostałabym zlinczowana, ale nie rusza mnie to. Niewiele, ale oczywiście używane. Zostały doprowadzone do porządku i oto są. Bardzo wygodne, pięknie prezentują się na stopach :)

Rurki bojówki. Idealne spodnie! Świetnie wyglądają w towarzystwie mojej beżowej koszuli w drobne brązowe kwiatki, złotych szpilek i okularów pilotek ze szkiełkami w kolorze brandy :) Dodam też brązową kamizelkę, która będzie moim kolejnym projektem, ale to za jakiś czas. Ważne, że pomysł już jest :)


Today a few words about my 'new things' from second hand which I bought a few days ago.

Girlish skirt. Here I really like this design and type of cut. Pattern is so cute! It costed less than 1$ ;)

Silver, adorable sandals. I fall in love with them! I have one rule: I always buy shoes with a tag when I'm at second hand. Sometimes I choose those without tags but if they looks like new! If they have clean inside, soles and heeltaps. This time I broke my rule. I know for someone it could be a shame but I don't care. I cleaned them and now they're perfect for me! Very comfortable shoes which look great on feet! :)

Skinny trousers. They're perfect! Look so great with my beige shirt which has got small flowers , gold heels and aviator sunglasses in brandy colour :) Plus brown vest which will be my next project but not now. I only have an idea and draw but I don't have a time to visit my dressmaker but I hope it will be soon :)

9 komentarzy:

  1. Spódniczka to cudeńko. Osobiście jestem uzależniona od second-handów, no, ale jak tu ich nie kochać, jeśli można znaleźć takie ciuchy za takie pieniądze... Właśnie dzisiaj kupiłam sobie czerwony sweter za złotówkę, choć już wczoraj przytargałam całą torbę lumpeksowych zakupów. Musze iść na odwyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej ale fajne spodnie i spódniczka :) świetne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica jest rewelacyjna, zazdroszczę łupu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. The skinny trousers are awesome!! xA

    OdpowiedzUsuń
  5. It´s a surprise return to your blog and find cool stuff.

    OdpowiedzUsuń
  6. How cute!
    And nice blog, I'm following you now!
    Hope you will have time to visit my blog too and follow me back if you like it =)
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello! Your blog are very interesting! You are nice! If you dont mind? lets follow each other!

    OdpowiedzUsuń
  8. This is so pretty and whimsical! =)

    http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.