07 lipca 2012

♥ My wardrobe: Spring/summer jackets & blazers.




1. Second hand (Krisp). 2. Second hand (Fcuk). 3. Second hand (New Look).

1. Allegro. 2. Troll.

1. Second hand (heart on the back and power shoulders - my idea). 2. NN.

1. H&M. 2. Second hand (Lake Side).

Dzisiaj post na temat pewnej części mojej garderoby, a dokładnie kurtek oraz marynarek wiosenno-letnich. Jak widać przeważają tu kolory jasne, pastelowe, cukierkowe, które uwielbiam. Z ciemnych zauważyć można tylko  jeansowe oraz jedną, jedyną czarną, która podobnie jak biała powinna zawitać do szafy każdej dziewczyny właśnie ze względu na swój kolor. Zawsze będzie idealna na spotkanie służbowe, rozmowę o pracę, egzamin etc.

Połowa z tego, co tu widzicie została kupiona w second hand'ach, część w sieciówkach takich jak: H&M, Reserved, Troll, Top Secret, Mohito i Quisque, jedna na Allegro i jedna w prywatnym butiku.

Wszystkie, które widnieją na zdjęciu numer cztery zostały kupione właśnie w sh. Identyczne typem, ale ze względu na swoje kolory po prostu musiałam je mieć... ;) Różowa kosztowała całe 5 zł ;)

Kolejne zdjęcie przedstawia kurtkę z portalu Allegro. Jestem z niej bardzo zadowolona. Nie mogłam sobie odmówić kurtki z kwiecistym deseniem. Był to mój pierwszy zakup na tej stronie. Tak poklikałam, że ją kupiłam ;) Obok krótka marynarka z sieciówki Troll kupiona na wyprzedaży. Skusił mnie kolor, którego jestem wielką fanką!

Następna fotografia ukazuje krótką kurteczkę kupioną w sh. Niektórym zapewne już znaną... Została ona przerobiona wg mojego pomysłu: wycięte serce, które zastąpiła koronka, skrócone rękawy + power shoulders. Obok mój najnowszy nabytek, któremu nie mogłam się oprzeć. Rockowy krój, ale kolor i przepiękna koronką sprawiają, że staje się delikatna i dziewczęca.

Na koniec róż: pierwsza kupiona w sieciówce H&M ze względu na kolor i oryginalny krój. Obok sztruksowa kupiona w sh. Świetna również na początek jesieni :)


Today post about a piece of my wardrobe. I'm showing you my collection of spring/summer jackets and blazers. As you can see most of them are in bright, pastel and sweet colours which I adore. Only denim jackets and one in black colour are dark. Black and white blazers should be at every woman's closet because they're always perfect for an exam for example.

Half of my collection I bought at second hand, next part at stores like: H&M, Reserved, Troll, Top Secret, Mohito and Quisque, one on the web (Allegro) and one at private shop.

All jackets which you can see in the pictue number four are from sh. Type is the same but I bought them because of colours. Pink costed only 5 zlotych (it's 1,2 €) ;)

Next pic showing jacket which I bought on the web (Allegro). I'm very satisfied. Floral design was a 'must have' for me. Peach, short blazer I bought at Troll store on sales. I love this colour!

In the next photography you can see grey jacket which I bought at second hand. Lace heart, short sleeves and power shoulders were my ideas. Blue one I bought a few days ago. Colour and this lace are so beautiful!

At the end pink: first I bouth at H&M because of colour and original type of cut. Next one is from sh. It's great for autumn too! :)

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.