28 maja 2012

♥ New in. Reserved.



To już ostatni post dotyczący ubiegłej środy. Tutaj przedstawiam Wam pierwsze zakupy, które upolowałam tego pięknego dnia. Pięknego, ponieważ w końcu miałam trochę czasu dla siebie! Mój grafik majowy jak i czerwcowy wygląda strasznie... Poniedziałek oraz wtorek: praca, a następnie praktyka. Środa: praktyka. Czwartek: Praca cały dzień. Piątek: praca i zajęcia. Sobota oraz niedziela: zajęcia...

Z racji, że odwołano mi praktykę, a byłam umówiona z przyjaciółką i miałam trochę czasu do tego spotkania, to skorzystałam z okazji i wybrałam się na zakupy oraz w końcu odwiedziłam moją świetną koleżankę, z którą pracowałam w Reserved. Miałam przyjemność bycia dekoratorką męską. Było to świetne doświadczenie. Praca, którą bardzo lubiłam.

Pogoda była piękna, więc nawet nie przeszło mi przez myśl, żeby wracać się do domu. Bardzo lubię chodzić i to m.in. powód tego, że nie mam prawa jazdy...

Wracając do tematu. Zdobyłam biały, uroczy top oraz dwa pierścionki kwiaty w kolorze czarnym oraz w tzw. brudnym różu. Bluzkę kupiłam ze względu na to, że uwielbiam nie tylko falbanki, ale i białe "góry". Jest to zawsze dobra baza czy jak kto woli podstawa do skompletowania reszty stylizacji. Jestem również wielką fanką bluzek ze ściąganym dołem. Kolejnym plusem jest to, że biały kolor świetnie podkreśla opaleniznę.

Na pierścionki tego typu polowałam już od dawna, ale zazwyczaj znajdywałam za duże albo bardzo drogie. Tu udało mi się je kupić praktycznie za grosze. Dodatkowym plusem jest to, że są one regulowane. Jak już wspominałam uwielbiam urocze, dziewczęce dodatki i tutaj macie właśnie tego przykład.


This is the last post about Wednesday. Here I'm showing you my first things which I bought on this beautiful day. Beautiful, because I finally had a time for myself! May and June are awful for me... On Monday and Tuesday I'm at work and then I'm going for a practice. On Wednesday I'm on a practice. On Thursday I'm at work all day. On Friday: work and study. Saturday and Sunday: study...

On last Wednesday I had free day finally! I didn't have practice, so I went for some shopping and I finally visited my friend at Reserved. I bought some things there too. I worked with her at this store. I was a decorator at the department for men. It was great experience!

The weather was beautiful, so I didn't came back to home but I went for a shopping. I like walking, so that's the reason why I don't have drive license...

I bought this white, cute top and two flower rings in black and pink colour. I like this blouse beacuse I adore frills and white tops. It's a simple way to make a good outfit. It'll be look good with a tan.

I wanted to buy rings in this type a few months ago but I couldn't find good size or they were expenisive. At Reserved I bought them very cheap. I told you that I adore sweet, girlish accessories and you can see it now.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.