28 maja 2012

♥ New in. Color block heels.




Dzisiejszy post, to kontynuacja ubiegłej środy. Po zakupach w sh i rozmowie przeprowadzonej z moją przyjaciółką w coctail barze postanowiłyśmy razem wyruszyć na spontaniczne zakupy. Wynikiem tego są te oto buty. Wcześniej nie byłam przekonana do tego typu obcasów, ale wyglądają naprawdę dobrze. Mimo, że nie jestem wysoką osobą, to ostatnio kupuję buty zapinane w kostce. Myślę, że wysokość obcasów to wyrównuje. Bardzo spodobało mi się tutaj połączenie kolorystyczne. Buty są bardzo wygodne, ale mimo to ostrożność trzeba zachować. Połączyłam je z jeansowymi szortami z wysokim stanem oraz białym topem z falbanką, który zobaczycie w kolejnym poście. Dodatkowo dobrałam jeansową torebkę mojego pomysłu, długie kolczyki w kolorze srebra oraz srebrny pierścionek z różą.


This post is a continuation of last Wednesday. After shopping at second hand, talk with my best friend at coctail bar we went together this time for a spontaneous shopping. I bought these shoes which you can see on the photos. I wasn't a fan of this type of heels but now I think they look really good. I like this combination of colours. Shoes are very comfortable but we should always be careful. I wore them with denim high waisted shorts, white top with frill which I'll show you at next post. I choose denim handbag which was my idea, long earrings in silver colour and silver rose ring too.

5 komentarzy:

  1. Buty są piękne, chciałabym też wyszukać takie !

    OdpowiedzUsuń
  2. these are really gorgeous!!!! i love the color-blocking trend and these look simply perfect!! :)
    bought myself a similar pair a few weeks ago & because of the platform in front they really are super-comfortable!! :))

    with love,
    veronika from entertainment-scrapbook

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.