09 kwietnia 2012

♥ New in. Pastel love.


W tym sezonie jak zapewne zauważyliście ogromną furorę robią pastele. Na całe szczęście jestem fanką jasnych barw, a szczególnie pasteli, więc moja szafa jak i oczywiście ja jesteśmy przygotowane do podjęcia tego modowego wyzwania. Moje ubrania są właśnie głównie w jasnych i ciepłych kolorach, ale mimo to, nie pozwoliłam sobie przejść obojętnie obok nowości, które pojawiły się w moim ulubionym sklepie Mohito, o którym pisałam Wam wcześniej. Cenię sobie tę markę za dobrą jakość oraz to, że większość ubrań jest produkowana właśnie w Polsce. Warto więc zaoszczędzić, kupić mniej, a lepszej jakości.
Jako pierwsze przedstawiam Wam letnie sandały oczywiście z kokardkami, których jestem ogromną fanką. Najbardziej zauroczył mnie kolor - błękitny jak niebo... Obcas nie jest wysoki, co bardzo mnie cieszy, gdyż nie przepadam z typowymi szpilkami i uważam, że od czasu do czasu trzeba założyć coś wygodniejszego. Pięknie prezentują się na stopach. Mimo, że wiązane są powyżej kostek, co skraca sylwetkę, a ja jestem niska, to na całe szczęście wyglądają bardzo dobrze. Moim skromnym zdaniem oczywiście. Niestety pogoda nie dopisuje, ale już wiem, że na pewno będę je nosić do sukienki, którą przedstawiam Wam niżej.

Mimo wysokiej ceny nie mogłam się jej oprzeć... Udało mi się zdobyć zniżkę, więc tym bardziej było to dla mnie trudne. Kolor również mnie urzekł oraz jej krój i deseń w stylu retro, a także słodkie kokardki przy kieszonkach. Na początku myślałam, że w sukience o tego tupu kształcie będę wyglądać jak babcia. Okazało się inaczej... Świetnie dopasowuje się do figury, podkreśla ją, nie odkrywa za dużo i wygląda pięknie do opalenizny! Byłam na kupnie właśnie żółtej sukienki, ale o całkiem innym kształcie i z modnym teraz kołnierzykiem, którą również można dostać w Mohito. Nie było jej akurat, więc ta pewnie była mi pisana. Zresztą nie żałuję! Chyba jest lepsza niż ta, której szukałam. Założyłam ją wczoraj, niestety do rajstop ze względu na okropną pogodę, a teraz nie mogę doczekać się, kiedy zaprezentuje ją w słoneczny i ciepły dzień!
Trzecią i ostatnią rzeczą jaką nabyłam w tym sklepie jest  różowa, prosta bluzka na grubych ramiączkach, również z kokardkami. Udało mi się ją kupić z kolekcji, która była na wyprzedaży. Stwierdziłam, że będzie idealna na lato, do jeansowych szortów bądź spódnic z wysokim stanem, które również uwielbiam! :)


Pastel colours are very fashionable in this season! I'm a big fan of bright colours, especially pastels, so my wardrobe and I we're ready for this challange! Most of my clothes are in bright and warm colours but I couldn't not to buy some new clothes in my favourite store: Mohito. I like this brand because they've got very good quality and most of those clothes are made in Poland. I think people should buy less but in good quality.
First I showed you sandals in blue colour - like a sky... They've got bows which I adore! Heels are not so high, so I'm glad because they'll comfortable and looks beautiful on feet. I can't wear them now because the weather is awful! But I know they'll look great with this yellow dress which. It was very expensive but I had drop from some magazine. I fall in love with this colour, design in retro style and little bows which are on the pockets. I thought this type of dress is not good for me. It looked like for grandmother... but when I dressed it I change my mind. It's very fitted and looks beautiful with a tan. I wore it yesterday but with thights because the weather is still awful! Now, I'm waiting for sunny and warm day!
Third and last thing which I bought in Mohito is pink, simple blouse with bows of course... I bought it on sales. I think it'll be good with jeans shorts and high waisted skirts! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.